روشی جدید برای تبلیغات روی لیوان یکبارمصرف

133841_adtonecupwithhuhtamakilabel.jpg شرکت Huhtamaki Foodservice اخیرا لیوان های یکبار مصرفی از جنس کاغذ تولید کرده است به نام AdtoneTM  ؛ روی این لیوان ها طرحی چاپ شده که حساس به حرارت می باشد .
چاپ حرارتی تا زمانی که لیوان استفاده نشده است پنهان نگه داشته می شود ،این ایده در واقع روشی است برای حفظ محتوای تبلیغاتی برای مشتری تا زمان خرید نوشیدنی. هنگامی که یک نوشیدنی گرم به لیوان Adtone ریخته می شود، گرما چاپ حرارتی بر روی لیوان را فعال می کند . این لیوان کاغذی یکبار مصرف  یک رسانه کامل برای کمپین های تبلیغاتی محور محسوب می شود . مصرف کنندگان با یک لیوان قهوه به مدت چند دقیقه در یک زمان ارتباط برقرار می کنند و به آنچه بر روی آن چاپ می شود توجه می کنند . لیوان Adtone به طور موثر پیام را در حین افزایش تجربه مشتری با محتوای سرگرم کننده و مناسب دیجیتال به او انتقال می دهد .
ملیوان ، تولید کننده ی انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی ، لیوان یکبار مصرف کاغذی ٧٠ سی سی ، لیوان یکبار مصرف کاغذی ٢٢٠ سی سی ، لیوان یکبار مصرف کاغذی ٣٦٠ سی سی ، لیوان های یکبار مصرف کاغذی چای دار ، لیوان های یکبار مصرف دمنوش دار ، لیوان های یکبار مصرف کافی دار ، لیوان های یکبار مصرف کاغذی دسته دار ، لیوان های یکبار مصرف کاغذی درپوش دار ، بشقاب های یکبار مصرف کاغذی ، پیش دستی های یکبار مصرف کاغذی ، درپوش های محافظ کاغذی و ...در صدد است تا با وارد کردن این تکنولوژی پاسخگوی نیاز های شما مشتریان گرامی باشد .