هر آنچه که در مورد کسب و کار تولید لیوان کاغذی باید بدانید!

امروزه تولید لیوان کاغذی به شکل های مختلفی انجام می شود که به صورت تولید لیوان یا پیش دستی یکبار مصرف کاغذی می باشد . کسب و کار تولید لیوان کاغذی از زمانی که وزارت بهداشت العام کرد که لیوان های پلاستیکی سرطان زاست بسیار رونق گرفت،ما در این مقاله قصد داریم در مورد کسب و کار تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی بیشتر توضیح دهیم .

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

امروزه جایگزین کردن لیوان های کاغذی به جای لیوان های پلاستیکی نقش مهم و اساسی را در محیط زیست ایفا می کند .در ادامه می خواهیم در مورد تولید لیوان کاغذی و هزینه های مربوط به آن توضیحاتی را داشته باشیم .

تجارت تولید لیوان های کاغذی در سال های اخیر بسیار گسترده شده و با آگاهی از فواید استفاده از لیوان های کاغذی باعث شده طرفدارهای زیادی از این ظروف کاغذی یکبار مصرف استفاده کنند .در کسب و کار لیوان کاغذی باید در انتخاب و خرید ماشین و دستگاه تولید لیوان کاغذی نکاتی را در نظر بگیریم .

برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی باید بدانید که دستگاه لیوان های کاغذی در چه کیفیتی تولید می شوند ؟آیا کاغذهایی که در تولید لیوان استفاده شده اند از کاغذهای تجزیه پذیر هستند یا خیر؟از ویژگی های مهم تولید لیوان های کاغذی می توان به بی ضرر بودن و قابل بازیافت بودن آن ها اشاره کرد،هم چنین این لیوان ها دارای باکتری نبوده و برای سلامتی انسان ها ضرر نخواهد داشت.

جهت خرید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید با مشاورین و کارشناسان ملیوان در ارتباط باشید و از راهنمایی این افراد بهره مند شوید .

هزینه تولید لیوان کاغذی

برای شروع کسب و کار لیوان کاغذی،سرمایه اولیه حدود پنجاه میلیون می باشد .دستگاه تولید لیوان کاغذی روزانه 2 تا 2هزار و پانصد عدد لیوان کاغذی را تولید می کند . هزینه هر یک از این لیوان های کاغذی با احتساب تمامی هزینه های مربوط به برق و اپراتور و .. دونه ای 35 تومان است.

می توان لیوان ها را در بازار به قیمت 45 تومان بفروش برسانیم ، چنان چه ویزیتوری فروش لیوان های کاغذی را خودتان انجام دهید ، درآمد تولید لیوان کاغذی روزانه 600 هزار تومان برای شما خواهد بود .

در سیستم های بازاریابی امروزی درب لیوان کاغذی نوعی تبلیغات محسوب می شوند .شما می توانید در این حوزه با بخش های مختلف همکاری داشته باشید و با فروش هر لیوان کاغذی تبلیغاتی درآمد بالایی را داشته باشید .

کسب و کار تولید لیوان کاغذی

 معایب و مزایای تولید ظروف کاغذی

کسب و کار تولید لیوان کاغذی کار سختی نیست هر شخصی می تواند به راحتی آن را انجام دهد .سختی در راه اندازی و انجام تولید لیوان های کاغذی وجود ندارد و حتی خانم ها نیز می توانند در این کار موفق باشند .از مهم ترین مزایای راه اندازی کسب و کار تولید لیوان های کاغذی عدم آسیب به کحیط زیست می باشد . شما می توانید از این شغل به عنوان شغل دوم خود استفاده نمایید .

از معایب راه اندازی تولید لیوان کاغذی در گذشته تهیه کاغذ مرغوب و با کیفیت بود که البته این مشکل در چند سال اخیر به دلیل تولید کننده های توانای ما برطرف شده است .تولید کنندگان لیوان های کاغذی می توانند کاغذهایی با کیفیت بالا را تولید کنند . افراد می توانند با خرید مناسب دستگاه تولید لیوان و بشقاب کاغذی از هر دو روش میزان سود و ثروت خود را افزایش دهند .

فواید استفاده از لیوان های کاغذی

دستگاه تولید لیوان های کاغذی ،لیوان هایی را تولید می کنند که سازگار با محیط زیست بوده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند . لیوان های کاغذی به سرعت تجزیه شده و در مقایسه با لیوان های پلاستیکی تجزیه آن ها با سرعت بیشتری انجام می شود .

این دسته از لیوان های کاغذی را می توان به راحتی بازیافت کرد و از آن برای نوشیدن مایعات سرد و گرم استفاده کرد .لیوان های کاغذی در ابعاد و اشکال، اندازه های مختلف با طرح و نقش تبلیغاتی مختلف تولید می شوند . لیوان های کاغذی وزن چندانی ندارند و با طراحی جذاب مورد پسند اکثر افراد با سلیقه های مختلف می باشند .برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ملیوان در تماس باشید .

دکتر کرابی
ارسال دیدگاه